Home

Standard

Poor Damon ! His face 323 Looks so sad I wanna cry. Never expected him to show so much feels.

Lexi !! 338 L: I got you. Looks like I’m saving you from both metaphorical darkness, and actual darkness. I think you owe me a beer. Aaaah !! I’m so happy to see her !  

Julian: Sorry your highness, but I don’t buy it. M: That’s because you haven’t set foot in my kingdom yet. 

D: Meaning what ? You’re biceps shrunk & your brain got smaller. J: Meaning that I have a supernatural urge to kill vampires. So, wherever I hated you less, there was no magic. 

C: Hey professor Salvatore. Not everyone can see the map. E: Yeah don’t forget about us. D: Donovan. You had one job. 

Lexi teasing Stefan about Caroline 338 Lol 😛 Se’cute. but I think it’s just a beautiful friendship.

Silas ! You can’t bring him back ! Silas: Ooh I’ve been upgraded to a plague. How biblical. 

S: Is it a crime for someone so good looking to be so sad all the time. 

M: Can we talk about the irony in us blowing up the only place dumb enough to hire us.

D: Alright, not to re-live old fights. But. This is my choice. And I need you to respect it. D: That was a low blow.

B: Bygones. Silas is gone.

Omg ! Sheriff Forbes  322 Liz !

A: Friendly advice. When you finally get the girl, don’t blow her up. 

L: What kind of a best friend would I be if you died before Stefan got his brother back ? You’re not gonna get me. At least she found her peace.

Stupid bitch didn’t react like that when Stefan died. Ugh ! I just hate her right now.

S: I lost them both. The two people I’d known longest in this world. Both gone. 

And Damon. He finally had everything he wanted. He was happy. He should be here.

Damon & Bonnie facing the darkness together. D: This place is going down isn’t it ? B: It is. I’m sure there are a million people we’d both rather be with right now. But … D: couple of thousand at most. B: Do you think it’ll hurt ? D: i don’t know-

I still don’t get what Grams did for Bonnie. And is the darkness what took Katherine away ??

Promised Land

Standard

D: What’s up blondie ?

D: I think he’s trying to say something. Come here sweetie pie.

Agh ! They’re draining Stefan & Elena !! But lol at the fact that Stefan’s the one laid down.

D: You have Elena participating in squirrel slaughter ?  

S: Do you wanna talk to her. Or you still, pretending like you don’t wanna hear her voice ? 

D: It’s gonna be a busy day for me Stefan. Time to strap on the hero hair

D: Get both yourselves safely home brother. I’d hate to have to kick her ass for losing you.

D to Jer: You. I need you & your xbox buddy to run an errand for me. But he just came to see his Bonnie ):

S: Our blood. Okay. Our blood. Don’t hog the blame. How can Stefan be so selfless. When they were together, all Damon wanted was Elena for himself.

Stelena imagining what Caroline would do if she were there. To keep themselves sane. Lol ! Cuties.

S: I do know this. If Caroline Forbes was here right now, we would both be laughing. E: We’re so pathetic. You know what, let’s put on our best Caroline Forbes hats shall we ? 

Elena struts to the car, Hi- Oh … Not what I was expecting. Over to Stefan.

Matt to D: Why don’t you do us all a favor & start dating Elena again ? Nooo !!!

Found cave of wannabe witches. For more information call Damon Salvatore. Lol ! I found that a bit too funny.

D: Now listen. Don’t be offended but I can’t just give them to anyone. So, what do they look like ? Marcos: They’re ragged. Beaten down by the world. Desperate for a home. D: You just described homeless people, aging hipsters & Matt Donovan. 

Marcos: Mystic Falls is a means to an end. Like a small pebble dropped into a very large pond. D: Very poetic. No idea what it means.

No !! Stefan can’t die !! Nooo !!!!!!  33a Watching Caroline cry for help 33a

What Lies Beneath

Standard

That girl all over Tyler. Julian I mean. Maria, her name is. Woo ! He hasn’t turned in ages !
I need help ! Somebody ! They just stare.

S about Luke: Damon I know you’re out of friends. But I’m not sure this guy’s the best replacement.

Luke: So it kills vampires. What does this mean for the witches ? D: Nobody cares.

D: Well good news our friend Luke here is an alleged genius at locator spells. 

D: Meanwhile you & I & our ex girlfriend are gonna go on a little school trip. S: Sounds greaat..

Enzo: For some reason I thought that would feel better.

Elena’s giving it all away. Damon’s gonna find out 3411

Stefan & Elena running off to make the fire together, D: Let the games begin.

B: Not to be, the only girl here. But I, can’t watch this. I’m gonna go upstairs.

C: So my deduction skills really suck.
C: So there secret really was about Enzo.

He took Luke. So they can be found now. Ugh, sneaky bitch.

E: Where did that even come from ? C: I, have no idea.

S: What did you think I was gna do ? Hate me. I thought you would hate me. Ugh ~ Can’t get over when they have these moments. And you just see that brother connection/love ^_^

D: That’s for Enzo. And it’s the last time you’ll hear from me.

S: I didn’t want you to think any less of me. Aaahh, the cute friendship of Caroline & Stefan.

E: Ok. Now I’m really confused.
What was that for ? D: Coz I’ve had a really crappy day. And I needed it.

Man On Fire

Standard

Enzo to C: Seventy years of captivity & she was the one face I clung on to.

S to E: Did i say Damon ? What I meant to say was George.

Shite ! Did Stefan kill Maggie ? But everyone says 1960 he was clean.

Omg it was Damon !

Damon to Maggie: Vividly. It was very hot. Lots of screaming. About the fire in Gilbert House (?) 

Enzo: Coz if I hate you, then I’d have nothing left. Ouch. Right in the feels !
Enzo: There we are. You’re right, I don’t have a care in the world.

Marcose looks familiar from somewhere
D: Yup. Emotion free bye bye humanity.

S to Enzo: I know why Damon didn’t wanna deal with you anymore. You don’t shut up.

Enzo: I think it’s time we both stop coddling him. Stefan & Enzo’s fight. Fuck ! Enzo: Have fun sorting this out with your brother.

S to E: Wouldn’t it be better if no humanity Enzo left for parts unknown & was never heard of again ?

Damon & Stefan’s heartfelt convo, D: Even a crappy one like me ? Even a crappy one like you.
You have to tell him now 😦

Resident Evil

Standard

I was just starting to wonder why they were introducing themselves. It was a dream.

Enzo is hilarious xD Pissing Damon off

D: Does your mysteriously missing girlfriend know how insufferable you are ? Maybe that’s why you haven’t found her. Coz she doesn’t wanna be found.

Okay. So they’re visions. Coz her parents aren’t even alive. E: Caroline, if you bite your tongue any harder it’ll bleed. Say it.

D: You know bringing up her name defeats the purpose of me trying to forget about her. Enzo: Bring up whose name ? Elenaaa

Enzo: Temptation 1 Enzo, Hello gorgeous.

E: They’re not sex dreams C: Yeah, they’re more like romance dreams. D: I don’t need to know that. Ahaha, he looks annoyed at being told all this.

Kol: Well apparently there’s trouble in paradise.

Enzo: So, Who cares for a drink in the library ? C: Yes please.
Gosh. Their awkward talk.
E: I mean, the whole strained, awkward don’t know how to act part.

D: So. Sex dreams about my brother. E: Wow. Ok. Yeahh that’s definitely one way to change the subject.

He sounds like he’s gonna cry when talking about Elena’s visions.

D: Liv has a twin ? Is it possible for there to be one of someone around here ?

Liv’s twin telling them about the travelers & stuff, Enzo: Well this just keeps getting better & better.

Her engagement vision ^^

Enzo: Apparently that’s Elena’s favorite flavor. D: I’m gonna staple your tongue to your chin. Marcose: Not in my house please. D: Marcose I suppose. Well I’m not Stefan & he’s not Elena.

When he says he’s the reason for the doppelgangers coming together, E: Well would you look at that. Think we just met the universe.

D: I’m sorry. Are we walking so I don’t fall asleep. When all those people were chanting & shit, I thought they were gonna take over Damon’s body or something :O

E: Does that mean that it’s over ? (They don’t look happy) S: Yeah it is.

S: I’ll always love you Elena. E: I’ll always love you too.

S: You can either be friends with someone. Or in love with them. But I don’t think you can be both.

How ! Did they take over Tyler !!

Rescue Me

Standard

But he’s a good man. They can’t just kill him 3411 !!

We’re still bad for each other. And we are still broken up. Last night was a mistake.

E: Damon put some clothes on. Or at least get out of my way. D: You’re loss. I make a pretty good naked breakfast. Then she just does a weird dodge, while Damon just gives her looks 😛

Besides I’ve got you guys. Mystic Falls’ amateur therapists. M: I’m only listening to you because I’m getting paid.

Enzo’s reaction to Caroline’s threat 333 Like a perky blonde angel of death

I’m in need of a murder buddy. I’m joking. Joke. British humor.

Omg ! I almost forgot 322 When Enzo’s like I can’t decide if you’re bored of me or the mission. When Caroline picks up that mag to read, after he gives her looks for a while. She’s like Why not both ? But he just pops out with the fact that he is her type after all  347 I just loled when he picked up that mag with girls on it.

C: Let me guess. She. Made you. Wanna be a better man. E: No. Just reminded me I was a good man all along.

Cheating ? That is so not like him. But I wanna know what he was actually doing, spending so much time with her lately.

Liv: Turns out Elena’s right. The world actually does revolve around her. Noo ! It can’t revolve around her ;P

You’re making excuses for someone you love. That’s what you do.

The things Damon says. Oof ! When he had Elena pushed up against the lockers. 

Hi. My name is Caroline Forbes. And I am a good vampire. I think I pretty much waited to hear this line. It sums up how I feel about her. She is good, I think she has awesome self control for a vamp. But what can I say ? Stefan did teach her.

Maybe you can’t stand the thought of putting Stefan’s life in anyone’s hands but your own. Why does it seem like they keep implying something between Caroline & Stefan ?

T: Whats happening. Who are you people ? E: We’re angels mate. Come to deliver you to the sweet hereafter. I didn’t hear it at first, but when I did I was like LOL you joker !

Do you trust me ? Of course. Then she fuckin snapped Enzo’s neck. It was so fast I almost never got it.

L: Who are you ? T&M: Friends of Jeremy. And Elena. And Damon, sometimes. Don’t forget Bonnie. She’s the one who told us you might be here.

Why do they keep bringing Matt along ? He’s just a human. I just don’t want to see him getting hurt 😦

That little vision Caroline had of killing Tom. Well, more like letting him die. It freaked me out. I was like, You’re meant to be good Caroline 😦

Boo 😦 Enzo killed Tom.

Jeremy’s whole life is bad for Jeremy.

The two of them lying in that car, while Caroline realizes how she was fooled. I’m so charming. I want to distract you. I mean I practically invented that. Fooled by your own tricks. Oooh …

Well the hero part of my mind needs recharging. I’m exhausted after being tortured all day while you were flirting with yet another British …

She finally gets that they ain’t gonna be able to stay away from each other. About fuckin time. I’m sick of her saying it’s off, then they just jump each other.

They’re drinking Stefan & Elena’s blood ?! Eww ! And why the fuck did she kill them all ?? Is that guy who came out of Bonny Morose or watev ?

They got cured pretty quick, don’t you think ? Didn’t even make such a big deal over Elena’s curse thing. 

While You Were Sleeping

Standard

Her dancing at the bar, then saying it isn’t her. Confused the fuck out of me. I didn’t realize it was her dream till she woke up.

I love the way Jer’s teasing Damon 😛 Lol

Damon mentioned you. Said you’d get a little judgy. Also said you had a thing for accents

Who’s the gay blonde? He hasn’t actually been shown before, has he ? Coz I don’t remember him. Like at all.

I like Stefan’s new hairdo. Well, it looks new to me, when those travelers were doing that mind thing to him.

Manipulative bitch Elena. She freakin stabbed Liv.

For a second I thought Stefan had been an ambulance guy in his past. Then I got it, it’s his doppelganger is. I found that kinda hot 347 Looks good on him.

Damnit Damon ! You’re gna break her by telling her.
I need you to say something. He sez that so often, doesn’t he ?

Rebekah ? Hi. I’m kidding. Lexi right ? Lol 🙂 Caroline’s face.

Luke ! So that’s where he comes in. He’s going out with Liv’s brother right ? So he’s oredii a vamp or what ? Oh right. Just heard it properly. He’s her brother -_-

She’s just gonna go around blaming everyone for not realizing it wasn’t her 361

Look at us. We’re in a toxic relationship.
Whoo ! They broke up. Yeah. Yeah Yheah. The fuck man !

Barely got time to celebrated & they’re fucking already !